Jag vill gå hem med dig

Hemma efter en kort dag på skolan :) Gick bra, fast sjukt trött var jag då jag vakna för jag hade lite problem att somna igår kväll/natt. En lektion i kör och gud vad jag älskar att sjunga! Jag skiter fullständigt i att jag är dålig på det. DET ÄR SÅ KUL!

Var iaf jätteduktig idag som gick  och köpte en extern hårddisk alldeles själv ;) Eller jag hade Martina och Carro med mig förstås :) Men för att vara jag så är det bra gjort! Då jag vägrat att göra det i flera veckor. (vissa saker tycker jag ju är jobbiga att göra av någon konstig anledning)

Nu ska jag föra över alla bilder, musik och sånt :) På min NYA FINA HÅRDDISK!

Dom här fina kläderna hade jag iaf på mig idag:


Kommentarer
Postat av: JONNA

snigga brallor :)



svar: mja, men jag vet inte hur jag ser ut i den ärlig talat :D

2009-03-09 @ 20:41:50
URL: http://falkiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0