Mitt alldeles egna kvarter

GUD vad fint det är på nya rummet nu :) Har hållt på med det hela hela dagen och nu är jag klar :) Karita hjälpte mig att flytta soffan igår och imorse började direkt, klädde inte ens på mig utan jag har sprungit runt i stor tischa och kalsonger hela dan! Men nu är det så fjolligt det kan bli :) Förutom att spegeln fattas då. Men tjatar jag mer på Ulf så tror jag att han mördar mig helt och hållet, och teven jag ska låna av Alex, men den hämtas idag så får jag hämta den senare i veckan i stan :) BRABRA! Lägger upp ett kort senare då allt är helt helt helt prefekt :) PUSSPÅ!
Mammas första kommentar var,-  ÅÅÅH, vad tjejigt! Så jag lyckades med det jag ville alltid ! !

WIIIEEE

Kommentarer
Postat av: Josefine

Börjar bli väldigt nyfiken på hur det ser ut...

2009-03-04 @ 18:45:51
URL: http://lenajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0