Utsliten kvinna

Nu är jag hemma, tidigare idag med. Idag för att jag är inte kry alls! Har jätteont i halsen och nu på slutet av dagen så vart jag så trött (sjuktrött) Så det blev att jag åkte hem. Har nu gjort mig en stoooor kopp te och mackor! Det var superbra!

Jag har till och med jobbat på bra idag trots halsont. Sytt massa på kundklänningen och klippt ut och overlockat balklänningen. Nålade också upp den för att se hur det blev och det blir nog en klänning av detta tält :)
Ha dock överseende med att den bara är slarvigt ihopnålad, men ungefär sådär kommer den se ut. Det ska vara mycket bättre på axlarna och så. Och ett svart sidenband som bälte :)



Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: Jo, det var bara jag som hade en dålig kväll :P Då brukar fettet väga mer än musklerna...



Vacker!

2009-03-26 @ 16:49:41
URL: http://lenajosefine.blogg.se/
Postat av: Martina

Den kommer att bli snyggast :D

2009-03-26 @ 21:25:33
URL: http://tiniisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0