Har varit på arbetsförmedlingen

Fått upp ögonen lite, det är nog inte så kört som jag vill sitta hemma och tro! Finns massor av utbildningar och om jag hoppar på en nu så är jag lagomt klar tills då arbetsmarknaden ljusnar och söker utbildade typer!
Skrev upp mig på en utbildning men vet inte riktigt om jag ska gå den, det är ju bara att tacka nej då det är dags som dom sa. Bättre att ha massor av valmöjligheter. Så nu ska jag anmäla mig till allt jag är det lilla minsta intresserad av och sedan är det bara att välja :)

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

wiiii!! det är rätt tänkt :) bättre att göra nått än att sitta hemma och vänta på bättre tider :)

2009-11-19 @ 16:34:07
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/
Postat av: JAGHETERINTESUNE

34 dagar bara!? :o SHIT! :D

2009-11-19 @ 20:10:45
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jätte bra! :D

2009-11-20 @ 12:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0