Hur en riktig dröm karl ska vara

Här är lite hur jag vill att en man ska vara, behöver ju inte nödvändigtvis vara så, blir man kär så blir man kär och då är man fast! Tyckte det bara kunde vara kul att se vad man själv vill ha. Det är helt utan inbördesordning.
  • Han ska vara manlig, men inte på ett idiotiskt-manligt-sätt utan på ett wow-vad-het-du-är-sätt
  • Han ska alltid äta mer än mig för annars känner jag mig fet, och jag lovar, jag kan äta!
  • Han ska kunna stanna upp mitt i en mening och bara säga, gud vad vacker du är och kyssa mig
  • Han ska få mig att skratta. Inte nödvändigtvis på ett fy-fan-vad-kul-sätt, men på ett må-bra-sätt. (som Egoina säger)
  • Han ska kunna överraska mig, inte viktigt med dyra presenter utan bara nåt gulligt, det kan vara att man får ett snöre som leder till en plats med en hårdbrömacka och ett ljus
  • Han ska fatta att det är handling som är betydelsefullt och inte orden. Hellre visa att han älskar dig än säga det
  • Han ska utan krussiduller kunna ge dig massage om du har ont, helst erbjuda sig själv
  • Han ska kunna hjälpa dig med vad du ska ha på dig på kvällen och inte säga "ha på dig vad du vill"
  • Han ska älska alla dina kroppsdelar och inte bara ärsle och tuttar
  • Han ska kunna berätta för dig ibland sånna där små söta galna saker som du gör som han vet att det är bara du som gör dom och han älskar dig för just de galna sakerna
  • Hans ska inte vara rädd att visa känslor vare sig för dig eller för andra, men han ska heller inte göra det till sådan vana så man inte tror på dom längre
  • Han ska inte missbruka orden jag älskar dig, utan då han säger dem ska det synas att han menar det
  • Han ska inte sitta och berätta hur het tuttmajor är, för det är dom inte
  • Han ska kunna titta på en så man ser att man betyder mest för honom i hela världen


Kommentarer
Postat av: Annalisa Bad

Vart kan man hitta en sån man ???????

2009-11-05 @ 08:54:59
Postat av: Sara Jonsson

Håller med Annalisa! Fast finns han? ska visa karln min de där!



pöss på snoken!

2009-11-05 @ 13:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0