I’ll hold you close and never ever let you go

Magnus Carlsson konserten var underbar, han kan verkligen sjunga den karln! Idag hamnade jag, syster och Karina på dollarstore :) Det var najs, handlade inte direkt så mycket till mig, mest till mamma, men det var ju kul att få göra nåt för en gångs skull! Blev lite skönhetsartiklar och sånt plock.
Sen for vi på Ica och handlade lussebullar och grejer till mjuk pepparkaka, så ikväll ska jag nog baka :D Jag älskar verkligen mjuk pepparkaka! MUMS!




Kommentarer
Postat av: Jenniiie

ååååh gottigt! jag kanske också ska ta och baka idag igen :D man kan aldrig få nog :D

2009-11-30 @ 16:41:59
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0