Jag blev förbannad helt enkelt

Ni få som märkt att bloggen varit lösenordsskyddad ikväll kan ju få veta att det var för att jag blev förbannad, jag har raderat alla vänner på bilddagboken och tagit bort 2 tredjedelar på msn. Jag anser att jag har alldeles för mycket folk som fullständigt skiter i mig och då tycker jag inte att dom ska vara med över huvudtaget. Men det är fritt fram att bli vän med mig på bdb iaf om ni bryr er. Sen så tycker jag att folk ska lära sig mera att visa vad andra betyder, visst det sägs mycket, men visas det? More than words är en av mina favoritlåtar och ni kanske ska lyssna på den.

Jag påstår inte att jag är bättre, utan jag säger att alla borde bli bättre på det, ok?

Kommentarer
Postat av: Sara Jonsson

Jag skulle aldrig skita i dig sötnöt!

2009-11-05 @ 13:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0