Jag tror hjärtat mår bra nu

Bryr mig inte direkt så mycket längre faktiskt, känner mig helt oberörd. Jag vet ju att jag är bra, och om det inte duger så får det ju liksom vara! Det är ju bara din förlust korkskalle :)
Jag vet i alla fall någon som längtar grymt mycket till julen, vill så himla gärna lyssna på julmusik och njuta, äta mjuk pepparkaka och ha tända kanelljus! UNDERBART! och nu är det ju inge länge kvar alls, för om precis två veckor så åker Fairytale of new york på och då kommer det kittla till i hjärtat, och det är just därför man ska spara det till första advent, för det blir som magi, och ni som fuskar med reglerna kommer aldrig förstå :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

sv; Haha, jag tyckte det lät fel då jag svaret :D

2009-11-16 @ 15:59:31
URL: http://lenajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0