Dagens fråga

Det första jag skulle göra är att köpa en systemkamera att leka med på dagarna, sen skulle jag kanske ta körkort då jag ändå har råd och tid. Sen skulle jag byta ut min garderob lite försiktigt och köpa saker som jag vill ha som till exempel ett laptopstöd, laptopbord, dataväska, tillbehör till kameran. Jag skulle lasra bort min mustasch och bleka tänderna också!!

 

Sen skulle jag nog lägga undan resten till då jag ska köpa mig mitt drömhus, så jag kan rusta upp det och göra det till mitt alldeles eget med öppen spis och den fina fotöljen i inlägget under, tänk vad skönt att jag inte kommer behöva ta ett lån för att köpa ett hus och göra det fint (beroende på vad huset kostar då)

 

Jag skulle också (om mamma gav sig fan på det och ställa far min mot väggen) hjälpa till att betala för att rusta upp det här huset, måla om och så, kanske köpa en ny björk ;) HAHA!

 

Så vad skulle ni göra om ni vann en miljon?


Kommentarer
Postat av: Felicia

Fin blogg :)

2009-10-02 @ 19:07:34
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: malin

Jag skulle REEEEEEEESA! Köpa nya kläder, spara pengar så att jag också kan köpa ett fint hus vid vattnet, helst ett hus med ett torn och gärna fina kakelugnar som man får elda i,

Ojojojoj, en miljon räcker inte särskilt långt inte, skulle behöva minst tio så jag skulle kunna göra det jag ville...

2009-10-06 @ 20:01:50
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0