Ett ord som jag rentav HATAR

Det är överskattat, jag fattar inte varför folk inte kan vara glad åt saker även om det ändrats lite och kanske inte betyder samma sak som det en gång gjort eller att affärerna utnyttjar det till sin glans. För varför kalla julen överskattat? Är det överskattat att ha mysigt med familjen, är det överskattat att ha det lite extra fint på jul? Är det överskattat att man vill ge bort en present på jul? Jag förstår verkligen inte varför folk ska pajja genom att kalla det överskattat, jag skulle snarare kalla det uppskattat! Jag älskar julen och jag skiter i om ni tycker det är överskattat för det är det bästa jag vet, men OM ni ska vara sur och klaga hela tiden så är det kanske inte så konstigt att ni inte kan gilla julen, ni ger den ju inte ens en chans.

Jag säger inte att ni måste älska julen som jag gör, men ni kan hålla käften om ni bara ska slänga ur er negativa saker för det gör det knappast bättre, eller hur?

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: tack detsamma :).

2009-10-10 @ 15:23:22
URL: http://linneaachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0