Jag gav upp för länge senI

Det blev en heldag med Karina idag, mysigt, fastnade på barnens hus ett bra tag och jag lovar att jag är likadan som när jag var liten, haha! Jag vill bara leka med allting, är jag sjuk i huvudet då? :P Jag vet iaf att jag önskar mig en baota mysnalle i julklapp! För hur go är inte en sån då? Blev förälskad i nallarna, dom är så mysig!

Sen åkte vi till Tandsbyn och fyndade, kan lägga upp bilder på grejerna imorgon :) Köpte även en kappa åt syster min så snäll som jag är! Mest nöjd är jag nog över stövlarna! MUMS, nu måste jag bara köpa hyperjättebaota tajta jeans som jag kan ha under för det skulle vara otroligt snyggt :)

Nä, jag är en trött tjej just nu, Tyson väckte mig genom att kräkas så jag fick kliva upp och torka och nästan kräkas själv, så känslig som jag är! Huvva, stackars kissen och stackars mig :P

Nu blir det Vänner och go mackorna mina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0