Faktiskt vaken !

Har varit ut med Panchito och kollat in mina typ TUSEN bloggar på bloglovin :P Snart ska jag ta och diska och duscha, men BRYR NI ER? haha. Sitter och drömmer om mitt drömhem och fan vad sugen jag är på att ha ett (drömhem alltså) Där allt är mitt, allt är som jag vill ha det och som grädden på moset så ska det finnas en öppen spis, någon som offrar sig att ge mig det huset? Med också utsikten och gården, haha, jag kommer bli pank direkt då jag blir stor, kan tänka att mitt drömhus kostar miljoner! LÄTT VÄRT! :) Ska nog ta och göra massa inspirations bilder till drömhuset då jag kommer hem! :) Det roligaste är att allt jag tänker på, och allt jag ska ha vill jag ha för att få min jul att äga :P Jag tänker alltså att jag inte kan ha vissa färger för det skär sig mot julen :P HAHA! Är systrarna dvärg Jonsson skadad på julen kanske? YES! WE LOVE IT!


Kommentarer
Postat av: Jossan

sv; Jo, det tog tid, men det kom i måndags :)

2009-09-23 @ 12:28:26
URL: http://lenajosefine.blogg.se/
Postat av: sara

sööööööötnös!

2009-09-23 @ 17:27:31
URL: http://jajjanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0