Idag var en bra dag

Åkte in till staden med syster Katrine och herre gud, Östersund är ju en helt ny stad, fullproppat med nya butiker! UNDERBART, eller kanske inte precis just nu då jag är pank men ändå :) Det blev lite handlande iaf, köpte en cardigan på Gina tricot, dock fanns den inte på hemsidan så ni får en bild sen! Och så köpte jag en gummisnodd på Monki och örhängen på H&M som heller inte finns bild på hemsidan!

Haha lite kaos det var på Gina tricot, proppfullt med folk, var bara att ta tag i det första man såg som man vill ha och ställa sig i kö :P Tur var ju att den satt bra fast jag inte provade :) En söt liten tygväska fick man också! Greatans! Nästa gång köper jag nog en ring och kanske en sjal, jag har ju faktiskt så få av dom ;)

 

Har också bjudit in mig och mamma på middag hos bror med tjej! Det ska bli mysigt :) Dom tänkte dissa oss först men det kan dom glömma! Ska Katrine få komma så ska jag komma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0