Imorgon ska det bli fint på rummet mitt

Jag vet en sak jag ska göra imorgon och det är att städa, sen hade jag tänkt att försöka få igång en hobby så jag tänker antningen sätta mig och rita eller försöka göra smycken, får se vilket det blir, kanske till och med blir båda eller inget alls. Men tanken finns iaf, men alltid är det inte tanken som räknas. Sen ligger tanken att börja med självkänsla boken igen också, vi får väl se vi får väl se, det är ju knappast så att jag har lite tid (:
Blev jävligt sugen på att färga håret rött igen (alltså sugen igen) Då Sara skrev om det i sin blogg. Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Katrine

Jag tycker du är fin som du är ;)

2009-09-15 @ 08:48:30
Postat av: emelie

JA!! de va skitsnyggt tycker jaag dåå

2009-09-15 @ 11:14:32
URL: http://empersson.blogspot.com
Postat av: Jenniiie

hej. du är snygg, ska vi bli ihop?

2009-09-15 @ 23:40:10
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0