Myskväll med syster yster



Var som sagt på middag hos bror med tjej, jättemysigt och trevligt var det! Har saknat bror och Karina fakknist, sen så fick jag en myskväll med syster Katrine då vi färgade hennes hår och kollade på idol! Jag fick med mig serien Sally hem också så nu ska jag kolla på den :) När jag kom hem så har jag suttit och kollat på kändisdjungeln med mamma och då frågade hon om jag sett att sminket kommit, det hade jag ju inte så glad blev jag att få veta det :) Det var en blå skugga, glitter ögonskugga och en röd ögonpenna! NAJS!

Fan vad påsar jag har under ögonen jääämt, ROEVHÅÅL!

Kommentarer
Postat av: Kusin

Men ge mig SALLY, bästa serien =)

Om du ska in till stan till veckan kanske ja kan komma ner så kan vi fixa designen tillsammans du får självklart 50 kr oxå =)



2009-09-25 @ 23:08:36
Postat av: Tobias

Precis, och all reklam är så jävligt jobbigt :P

2009-09-25 @ 23:12:15
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0