Borta bra men hemma bäst

Jag fullkomligt älskar att vara hemma, men allra bäst är det att vara hemma och vara med Joel :) Men just nu för jag nöja mig med det ena, får ju inte smitta ner stackarn om jag inte redan gjort det. Saknar hans underbara kyssar och det kommer jag nog få göra en stund. Har varit och handlat med Katrine och världens sötaste påsk kärring, man blir så glad av att träffa henne, även om hon är lite blyg då man inte setts på ett tag.

När jag kom hem så satte jag mig och pillade lite med datorn, den är ju ganska nyformaterad så jag installerade lite behövliga saker och fixade till lite roliga grejer till photoshop så nu är jag nöjd! Sedan gick jag och lade mig i sängen för det var så jävla kallt hemma och där somnade jag.

Måste förresten hylla Jennie och Joel som tog hand om mig igår, Jennie skjutsade mig till hälsocentralen och Joel skjutsade mig till sjukan och höll mig sällskap där! Tur man är omgiven av så fina människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0