Slut som artist

Gårdagen var bättre än den innan, jag fick göra spenatsoppa, som jag kan! Vilket var jävligt tur för jag fick fan inget bra recept på det. 2 kg spenat, grönsaksbuljong och muskotnöt stod det på det. Men jag gjorde det till och med så bra så att det var en kille som bad efter kocken på soppan och gav mig massa beröm! Fan vad glad jag blev, han sa att den var jättegod och gjord med kärlek :) Det gjorde min dag det! När jag kom hem var jag helt slut som vanligt, tog mig ett bad för att lugna ner benen och sedan gjorde jag mig en "hamburgare" med mackor som bröd. Helt ok var den faktiskt, sen så gick jag och la mig klockan åtta, Karita tyckte jag var lite störd men vafan, jag var ju trött :)

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Va kuuuul!! äntligen lite positivt utifrån, då måste det kännas riktigt bra för dig vännen :) Puss <3

2010-04-10 @ 10:43:37
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0