Jag är starkare än du, det har jag lärt mig nu

Tänk att man är så jävla egoistisk och dum i huvet så att man är villig att förlora allt. Att man inte förstår vad det är man håller på med, gör allt bara för att jävlas och bara för att han inte klarar av att förlora makten. Du förstår inte, du förstår verkligen inte vad du håller på med. Eller jag hoppas i alla fall att du inte gör det, för du påstår ju att du bryr dig om oss men du har gjort allt i din makt för att motbevisa det. Du vill inget gott så länge det inte gynnar dig. Du slarvar bort allt du kan, din familj. Skyll dig själv förfan.

Kommentarer
Postat av: mamma

håller med dej stå på dej bli inte lessen det finns bara torgny i hans värld

2010-08-04 @ 00:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0