Min allra första kärlek

Min första kärlek som jag räknar med var då jag förälskade mig i Cristoffer Milde, en liten busunge från Gällö! Jag var kär i han jättelänge innan jag vann hans hjärta! (Den tekniken körde jag ju även på Joel, att vänta ut offret haha) Vi var tillsammans i nio månader. Det är ganska länge för att vara 13 år tycker jag. Han lärde mig massa dumheter. Jag var med då dom snodde en bil till exempel. Fast så söt och väluppfostrad som jag var så ville jag inte ha med det att göra så jag satt i skogen tills dom kört klart.

Vi umgicks ofta med Billy, Sebastian, Marcus, Josefin och Pernilla. Vi var som ett litet gäng, vi brukade också hänga mycket i friggeboden i huset. Vi tog långa promenader på nätterna i pyjamas. Men mest så satt vi bara i friggeboden och fjantade oss!

Kring lucia på våran skola brukade vi ha massa titlar som man kunde rösta på vem/vilka som skulle bli. Jag och Bobbo som han kallas blev då årets par, det var jag mycket stolt över och har fortfarande kvar diplomet som vi fick. Det började den 25:e Maj 2003 och slutade den 9 Januari 2004 om jag inte minns fel.

Det var min första kärlek de. Synd är att det inte finns några bilder, det var ju gamla hederliga kameror som gällde på den tiden :P

Kommentarer
Postat av: Maj

ER kom man ihåg!! :D Ni var söta!! =)

2010-12-14 @ 17:11:33
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0