Åh vad trevligt jag hade igår!!!

Det började med att jag och jennie for in till stan, hämtade hennes mössa eftersom hon spridit ut kläder överallt :P Sen så hämtade vi Sara och drog ner på staden, det inhandlades en tröja, en skjorta och en bok som jag ska skriva recept i :) Sedan tog vi min oskuld på maxi, vilken jävla affär! Vi handlade lite mat och jennie lagade den :P Det var superduper jättebaota gott som alltid då hon lagar maten! Sedan blev det efterätt, kladdkaka! Och hyrfilm! En underbar dagl må jag säga! Ikväll så bär det av till Jossan och Madde och myser där med film och tacos!




Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Du glömde nämna att vi hämtade min kofta hos Karita också ;) hahaha!

Kanondag, Puss på er! <3

2010-01-05 @ 13:29:57
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0