Jag skulle blivit idol, EGENTLIGEN!

Nyår var jätteroligt :) Jennie lagade supergod mat och jag skalade potatis med osthyvel, haha! Vi skrattade och lekte sms roulette och myste, sen så mötte vi upp Jossan och fick hem två karlar och en brud! VI VAR JÄTTELUGNA OCH SNÄLLA KARITA!! Vid kvart i tolv sprang vi till badhusparken, det sög, fattar inte varför man ska dit egentligen :P Fick mig iaf en nyårskyss, dock en timme efteråt men det var najs ändå :)

Senare hamnade vi på efterfest hos Jossan och där fick jag prova ett sånt där träningsbälte, det var det sjukaste må jag säga, strålade ju förfan i hela magen på mig :P Förstår inte hur Jossan klarar av att ha på sig det :P

Riktigt kul var det och jag vill tacka alla som gjorde mitt nyår så bra <3 Puss på er!

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Vad mysigt!

2010-01-01 @ 15:39:33
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Karita

JAHA??!?!??! Fy faen dig lånar jag inte ut någon lägenhet till =P

2010-01-01 @ 18:55:23
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0