Ibland så har man riktigt tur

Jag har jättelänge velat ha en jumpsuit, eftersom receptet på p-pillren ännu inte kommit in så fick jag ett paket i kris ändå eftersom jag behöver dom idag! måste vara nåt fel på systemet eftersom dom inte kommer in? aja, iaf så fick jag ju en slant över denna gång eftersom jag fick 3 kartor istället för 13 då går man in på Bikbok och kikar lite, kollar på rean! HITTAR EN JUMPSUIT! provar, sitter NAJS, och då jag står i kassan så är det dessutom HALVA reapriset :) Fick den alltså för 75 kr! Det tyckte jag var mycket bra!

Snart ska jag på jobbet, jobbar till klockan sju idag och sen bär det av till Pilgrimstad för att vara hundvakt i helgen! Det gillar vi :) 

ps. Känns sjukt bra att säga att man är på jobbet eller ska till jobbet ;D FÖR JAG HAR ETT JOBB!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Okej! Ja, det är inget vidare ställe att jobba på.. tro mig. De har skit taskig attityd och behandlar nybörjare som skit :-) Så det var bra tur det :-)

2010-07-17 @ 19:22:30
URL: http://satsuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0