Fyndat lite av favoritgodiset

Idag gick jag in på domus och köpte mig TVÅ påsar Maltesers, det är så jävla dyrt, GALET DYRT! Men vet ni vad, inne på domus på konsum så fick man två påsar för 40 kr! kostar annars 30 spänn styck, och det är mycket pengar då man inte har någon inkomst. LYCKLIG TJEJ ÄR JAG NU! Dock får jag ju inte äta något förrän på lördag :) har varit så jävla duktig då det gällde matreglerna, känner hur vikten bara rinner av ;) haha ne men ett kilo har jag gått ner i alla fall! Och mer ska det bli.


Kommentarer
Postat av: steph

mums :D

2010-06-22 @ 22:39:15
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: steph

sv: visst är den underbara :D

2010-06-22 @ 22:50:30
URL: http://stephaniebell.blogg.se/
Postat av: Haaaaanna

Jag tycker verkligen att du är duktig som håller dig till dina regler om att de bara är godis på lördagar! du har verkligen inspirerat mig att börja motionera, tack! =)

2010-06-22 @ 23:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0