Idag är det tametusan Torsdag..

..och jag trodde att då jag vaknade skulle det vara strålande sol ute så jag kunde fortsätta sola eftersom jag inte ÄR BRUN ÄN!?!?!??!!! men icke då, men fick i alla fall läsa ett underbart sms från världens underbaraste pojkvän och det räcker långt. Förstår inte att jag kunde ha sådan tur att få en sådan söt kille. Han förstår nog inte själv hur bra pojkvän han är ens. Puss på dig hjärtat! ♥
Idag blir det att gå ut med hunden, följa med mamma till stan och handla lite och sen tillbaka till pilis. Har ju hunden tills imorgon morgon. Ska baka lite ikväll också hade jag tänkt! :) Och om jag har riktigt tur så får jag mitt H&M paket idag så vi kan svänga förbi ok och hämta det på hemvägen! En bikini nederdel och två klänningar! WeehooO!

Kommentarer
Postat av: Karita

Såg du att det var två pers som kommentera hur fin blogg jag hade =) Din förtjänst jö

Fast snart vill jag ha en ny ;)

2010-06-03 @ 12:55:23
URL: http://bombos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0