Jag avskyr den nya Lina

Aldrig förut har jag brytt mig om att jag är rund och go, men nu stör det mig så fruktansvärt, det värsta är att jag ser hur jävla mycket det går utför och jag lyckas inte finna motivationen att göra någonting åt det. Varför är det okej att sälja så mycket skit? Socker är fan värre droger än knark ju! Jag ska skapa regler, godis och snacks är bara till Lördagar. På riktigt. Håller jag inte det så vet jag inte vad jag gör. Sen så måste jag äta frukost i en normal tid och det ska inte vara te med hundra kilo socker! och inte idiot äta och småäta hela kvällarna. Tror ni jag klarar det? Det här är jävligt höga krav för mig så dom får duga så länge. Ska tamefan föra matdagbok! Och äta normala portioner! Detta börjar imorgon! På riktigt!


Kommentarer
Postat av: äm

tror jag ska följa dina regler jag med!

2010-06-13 @ 00:48:00
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0