Jag tänker på dig älskling ♥


Tänk att jag hade en sådan tur att vinna ditt hjärta, att just du skulle tillslut falla för mig. Att det fanns en sådan underbar och romantisk person där inne kunde jag inte se, men jag visste att du var värd att kämpa för och gud så rätt jag hade. Du är så jävla underbar att det är overkligt, man ser verkligen hur mycket du bryr dig, att du vill mig så väl fast det kommer ut lite klumpiga ord ibland ;)
Min kärlek till dig är obeskrivlig, all värme som flammar upp i mitt hjärta när jag tänker på dig. Har aldrig fått känna såhär, aldrig blivit så omhändertagen. Tack Joel, tack för att du finns och för att jag fick dig, blev så himla glad över att få chatta lite med dig nu när du är så långt borta. PUSS ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0