The first cut is the deepest

Idag fick jag äntligen mina betyg igen, trodde faktiskt inte att dom skulle komma då jag bara mailade om det men jag hade tur att de kom då jag är för blyg för att ringa. Förstår dock inte hur jag lyckats tappa bort de förra, jag skäms faktiskt lite för jag brukar inte tappa bort viktiga grejer, och då jag väl gör det så blir jag stortokig och gråter direkt! Haha. Men nu jävlar så har jag mina betyg igen, så nu ska jag skriva mig ett grymt personligt brev och sen skaffa mig ett jobb :)

Kommentarer
Postat av: Jenniiiiie

hurtig tjej! Sen kan du lär mig hur man gör ett cv och sånt där dravvel som man behöver när man ska skaffa sig ett jobb :P

2010-06-08 @ 19:59:50
URL: http://jenniesefastsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0