A whole life so lonely, and then you come and ease the pain

Idag tog jag med mig syster på Parelle, insåg att sminket jag vill ha lär ju finnas där eftersom kicks aldrig får in det, och rätt hade jag och nöjd är jag nu :) Nu är jag jätte jätte jätte pank! Har 25 kr på kontot och thats it! Har också insett att nästa vecka ska vi börja i köket på skolan. Lite smått läskigt sådär, då är det ju på riktigt liksom, och så börjar vi klockan 7 de veckorna. Lite jobbigt men det ska nog gå fint :)

Ikväll ska jag få somna i världens finastes famn, det allra bästa jag vet :) Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Cassandra

vacker bild karolina, mkt vacker bild :) du? hur mkt tar du för en bloggdesign? :D

2010-03-24 @ 10:11:24
URL: http://myroots.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0