De ä bar å åk - i helvete heller

Har haft en förjävlig dag rent ut sagt! Först så drömde jag att massa chip chopper skulle döda mig och en av dom sköt mig i magen! Den enda braiga var att jag vaknade bredvid prinsen, sen kollade man ut genom fönstret och det snöade.... Jag som var så himla glad över att det skulle bli vår.. Sen då man kom till skolan så skulle vi gå till Milko för ett studiebesök som var svintråkigt. Efter lunchen så hittar jag inte mina nycklar, jag bryter ihop totalt och jag har lipat inför halva klassen och letat som en jävla tok... Lyckat Lina! Sen efter grupp två kommer tillbaka från deras studiebesök så visar det sig att Alexander har haft nycklarna hela tiden, han hade alltså tagit dom av mig i smyg och sen inte kunde yttra sig om det. Vi fick även gå i skolan mycket längre än vanligt och eftersom jag lipade då vi skulle göra instuderingsfrågorna så fick vi sitta lite till. Sen blev det att springa till Body balance men vi hann dit iaf.. Men nu så har jag jätteont i halsen och är alldeles utsliten efter denna piss dag! Fy farao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0