love is the word

Fick gå på kiosken om det skulle bli middag, jag tog mig en kycklingsallad faktiskt. Var inte ens sugen på tjockismat. Sen så kom älskade älskade Moa ♥ Vi lekte lite med kex och med lego och hon var allmänt söt som vanligt. Åh herre min je så söt hon var. En stund innan dom skulle gå som springer hon till mig och säger: Moste ja älska dig. Det värmde i hela hela hjärtat mitt.

Ikväll blir de att dricka cola och mysa i min alldeles egna fina fina säng i mitt alldeles egna fina fina rum. Det enda som fattas är min alldeles egna fina fina Joel ♥ Puss


Kommentarer
Postat av: Emelie

myspysit :)

2010-03-13 @ 00:56:41
URL: http://empersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0