Utsliten liten tjej

Imorse vaknade jag bredvid världens finaste, och jag ville så jävla gärna ligga kvar för fan vad mysig han är!! Var ju dock tvungen att gå på skolan och köra min första dag i köket! Jag har fan varit duktig! var på skolan fem i sju, trodde jag hade tagit fel på tiden för det var så tyst och jag såg inte en enda själ, sen dök dom upp lite här och var! och Olle kom, sjukt jävla glad blev jag för det för annars hade jag fått vara helt jävla ensam! dagen började ganska skönt och lugnt förutom att en klasskompis svimmade under genomgången, fan vad stressad jag blev då för jag visste ju hur nervös jag var och trodde att jag lika gärna också kunde svimma men jag höll mig vaken! Hela dagen gick bra fast vi drog lite ut på tiden då vi är små nybörjare, vi vet ju inte vart någonting finns eller hur det funkar i köket, men nu vet vi någolunda! Skulle egentligen träffa Moa efter skolan och vart lite ledsen över att jag inte hann det. Men vi får ta och hitta på något en annan dag! efter imorgon så har jag ju typ lov så! :)

Efter skolan var det bara att raska hem och äta middag och sedan dra på Body Combat, så nu har jag inga krafter kvar i kroppen och jag lär sova ganska gott inatt! Men kul var det :)


Kommentarer
Postat av: Moan

Vi får ta igen det en annan dag het enkelt! Pyss!! <3

2010-03-29 @ 19:53:57
URL: http://lillamoan.blogg.se/
Postat av: Nina

SV:

haha, jaa vassegod =)

2010-03-29 @ 21:40:15
URL: http://maarsja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0