Fredagsfunderingar!

Sitter här och tänker! Idag tänkte jag att jag skulle få bort fläcken jag haft på mina fina byxor (som alla andra hatar) i evigheter. Dock så blev jag inte påmind om fläcken förrän jag tog på mig byxorna och såg den och sprayade vanish direkt på byxan medans dom var på eftersom jag var för lat för att ta av dom. Efter ett tag kände jag det stack lite på benet och fläcken var inte borta utan blev bara fulare med vanish. (Tydligen måste man ju tvätta dom också för att det ska gå bort haha) Så jag tog av mig brallan och såg att mitt lår blivit blekt! En blekt fläck mitt på låret! Helt sjukt :P (efter jag blött ner byxorna i handfatet och torkat dom med hårtorken så var dom som nya igen)

Men efter mycket tankar och funderingar så undrar jag om det var så Michael Jackson gjorde sig vit?


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha men gud, hoppas du får tillbaka färgen igen! Och jag vill att du gör en design åt mig, så kommer jag ta den :) För då blir det ju snyggt och bra. Va bara så jädra less på min blogg, det är inge kul att skriva om det inte ser bra ut...

Postat av: Rebecca

Hej på dig! Händer imorgon? :P

2010-11-13 @ 20:39:16
URL: http://rebeccaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett vääääldigt bra tips är att gnugga på lite yes på fläcken innan man tvättar plagget som vanligt. Funkar nästan på alla fläckar!!

2010-11-13 @ 23:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0