Jag har en plan!

Maja informerade mig om en utbildning på miroi som går genom arbetsförmedlingen! BUTIKSSÄLJARE, kursen har redan börjat och jag blev upp i hejsan som få! Sprang till arbetsförmedlingen för att få lite mer info och det visade sig att den utbildningen går ganska ofta så jag ska ta den nästa gång istället :)

Nu har jag en annan plan, jag ska praktisera lite här i November hade jag tänkt! Vte precis vart jag ska fråga och jag hoppas verkligen att jag får praktisera där för där vet jag att det blir en öppning snart :) HÅLL TUMMARNA!

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack! Vad snällt att du delar med dig!

2010-10-26 @ 20:09:29
URL: http://photogirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0