När man har hjärtesorg så får man handla

 

Har handlat lite idag, en stor mysig tröja, jeanstights, strumpbyxor, knästrumpor, torgvantar, en brosch/hårspänne, och filmen Asterix och Kleopatra!

Den filmen brukade vi titta på när vi var små.

Bästa sättet att lindra rädsla och sorg är nämligen genom att kolla på barnfilm tycker jag!

 

Tårarna är slut och jag känner mig varken ledsen eller glad. Det känns så himla konstigt.

Kan man verkligen ha varit så ledsen så det tar slut?

Jag hoppas verkligen du har det bra där du är nu ♥

Du finns alltid i våra hjärtan, det vet du.


Kommentarer
Postat av: Maj

Fina kläder! gillar tröjan!!

2010-10-11 @ 12:50:38
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0