There's nothing in the world like love

Kul att ni gillade den nya designen, brukar inte vara någon som säger nåt då jag gör om men nu var de det. Kul! Idag har jag inte gjort mycket, inte ens ätit. Måste göra det snarast för jag börjar få skallebank. Har satt upp gardiner och gömt mina saker i garderoberna är typ allt jag gjort. Mitt rum börjar i alla fall ta form. Jag vet det kommer gå fort då jag fått dit min sänggavel. Men just nu är det inge roligt att försöka göra fint då det inte går. Skulle behöva sätta upp två hyllor på väggen också. Om jag får för mamma förstås. Men nåt hål i väggen måste jag ju få göra.

 

Saknar mitt hår gör jag också, vilken spånskalle jag var som klippte av det. Tur det växer hyfsat fort.

 


Kommentarer
Postat av: Moan

WOW vilken design, jättefin!!

Och angående håret, om du inte hade klipp det så hade du ju aldrig vetat om du gillade det kortare... :)

2010-10-13 @ 17:52:54
URL: http://lillamoan.blogg.se/
Postat av: Maj

Håller med dom andra i så fall, din nya design är jättefin. Gillar färgerna och hur det blir ljusare. Duktigt! Tack för dina länkar, men jag får inte riktigt till det som jag vill ha det. Jag vill ungefär ha det som du hade på din förra design.



sedan tycker jag du är fin oavsett vilken längd du har på ditt hår! =) Hoppas du får en trevlig kväll !

2010-10-13 @ 21:04:50
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0