Snälla, ljug lite för mig och säg att ni gör det

Ibland undrar jag om människor tittar lika fint på mig som jag tittar på andra. Jag kan beundra någon så himla mycket för att dom är så fin och har ett utseende som jag skulle döda för att få! Personer som man tycker passar i vad dom än tar på sig och är söt och snygg JÄMT! och då man sedan försöker lite att vara lika fin så går det åt pipsvängen. Grejen är att jag tror att det som pajjar är hur man ser på sig själv, jag menar jag skulle ju aldrig tro att någon kollar på mig på det viset, men någon i hela världen borde ju göra det?

Förstår ni hur jag tänker?

Kommentarer
Postat av: caroline f

2010-09-28 @ 17:02:05
Postat av: caroline f

Nu beskrev du just dig själv! Åtminstone som jag ser dig!

2010-09-28 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0