Stockholm i mitt hjärta

Här sitter vi och väntar på min allra första tunnelbane tur, jag överlevde nätt och jämt! Trodde jag skulle bli klämd av dom snabba dörrarna där ett tag men jag var helt enkelt snabbare än dom ;) HAH! så trodde dom att vi var sega här uppe i Norrland!


Vi åkte till Farsta City där jag shoppade tuttekasse! Vart så lycklig då jag insåg att Stockholm klarar av mina bröst, vilket Östersund inte gör! Jag har helt enkelt för stora bröst för den här staden!



Till exempel så har dom ju gjort en hel byggnad efter ett av mina bröst, jag tyckte dom övedrev lite men vafan, man får väl bjuda lite på sig själv! Kortet är taget från balkongen där jag fick sova! Nära och bra till att hälsa på Ozzy alltså!



Här är ett kort inifrån min tutte! Jag har köpt en fin t-shirt så jag inte behövde vara naken där inne! Ozzy skulle bli så nervös och tappa rösten då! Madde ogillade musiken så mycket att hon hade öronproppar, onödigt att köpa biljett då tycker ja! men men...

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-11 @ 19:39:28
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Madeleine

haha! Ja usch, va bara med som trevligt sällskap :) ozzy, vem är det?

2010-09-25 @ 00:18:50
URL: http://louiisemadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0