Ååh den frippen vill ju jag ha

Hittade precis bästa frisyren som jag vill ha, har dock för kort lugg än så länge (VARFÖR SKULLE JAG KLIPPA DEN DÅ???) hatar mina infall, för dom gör inget lyckat direkt, först klippte jag av mitt 75 centimeter hår (MINST) och sen klipper jag kort lugg på det. Växer ju aldrig ut känns det som (Fast mitt hår växer som ogräs) i alla fall jämfört med andra. Aja, så kan det gå då man är less, nästa gång tänker jag inte göra tvärtemot vad alla andra säger bara för att jag hatar att gå med strömmen ;)

 


Kommentarer
Postat av: Sarasahara

Som sagt!!! Du borde ha VÄXTvärk i huvudet!!!! Svinllångt är det nu ju!!!



Btw: tycker minsann att du borde skriva ett inlägg om din ünderbara arbetskompis. fniiiiiss

2011-04-01 @ 21:41:13
Postat av: Jenniiie

Klipp så!!!! Jag diggare! å Kom inte å säg att ditt hår inte växer, kolla på mitt HALLÅÅÅ

2011-04-01 @ 23:35:51
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/
Postat av: CJ

Perfektion!

2011-04-02 @ 15:29:49
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0