Hur många lingon finns det i världen

Ska på bio med kusin vitamin! Det blir hur många lingon finns det i världen :) så det ska bli riktigt trevligt! Håller på att laga mat nu, har blivit lite sena middagar senaste tiden. Skärpning på mig och Joel!

Idag har det dessutom jobbats i tre hela timmar! Ibland känns det lite fånigt att åka dit en så kort stund men ändå är det alltid lika skönt att få åka hem ;) Jag hade dessutom turen att Joel kom och hämtade mig, så kunde vi stanna vid tavelbäcken och lämna in min t3a för påskrivning. Känns skönt att få det gjort också! Efter det åkte vi till onoff och Joel inhandlade sig en dator. Den var iaf en stationär fast liten och söt!

Här kommer en bild på Jonnas söta lilla flicka Maja!


Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Åh! :D Hoppas den var bra :D

2011-04-06 @ 20:16:16
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Sötbarn hihi! :D

2011-04-07 @ 00:10:21
URL: http://semperadlatustuum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0