Idag blir det att fara hem till Pilgrimstad

Idag ska jag och syrran åka hem till Pilgrimstad! Det ska bli riktigt härligt faktiskt. Det är få saker som är så bra som att få vara hemma. Borta bra, men hemma bäst! Och än så länge så är faktiskt Pilis hemma. Nu ska jag ta tag och lägga tvätten i lådor och garderob för att sedan duscha och packa ner mig i Pilisväskan! Sen bär det av med den förbannade bussen. Jag hatar att åka buss, man mår illa och det är alltid någon som irriterar mig! Men men så kan det gå!

I Torsdags hade jag för en gångs skull kalas i lägenheten. Vi (Jennie, Karita och jag) drack lite jordgubbsdrinkar och spelade spel! Senare kom André och Joel och gjorde oss sällskap! Riktigt roligt var det, senare bar det av för att titta på E-type på Olearys, man fick se han i 10 minuter och sen var han klar. Men vi kom ju in ganska sent också men ändå! Som vanligt hatar jag fulla människor och vakter så jag började storböla och skrika på folk! Haha måste ju varit ganska komiskt att titta på mig i alla fall.

Såhär söt var jag då vi spelade galenpanna:



Kommentarer
Postat av: jännii

tack för en kanonrolig kväll!! :) Pusspusss på dig

2011-04-23 @ 23:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0