JAAAA, jag behövde en glad nyhet nu :)

Jag mår inte så jättebra just nu, jag blir så himla arg då jag inte förstår saker. Jag andades så hårt tillslut att jag fick ont i bröstet och sen somnade jag en stund då fina Joel lagt ett täcke över mig. Blir så less på mitt starka bergochdalbane humör ibland. Men nu då jag vaknade upp igen så var jag in på Emmas blogg och såg att jag vunnit det superfina armbandet! Guuud så glad jag blev :) Jag valde det sommarfräscha aprikosa armbandet och jag tycker det är så himla fint! TACK EMMA!!


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Min syster är fin hon som lottar ut grejer! Måste snart också ha en tävling :D

2011-04-18 @ 22:32:16
URL: http://semperadlatustuum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0