Såhär såg jag ut dagen till ära

Jag och Joel cyklade till Ica Maxi och köpte lite nödvändigheter som ost, mjölk och ett par skor! Jag ska visa er fyndet lite senare, just nu krånglar allt så det skiter sigmed bilderna. Köpte mig en klänning på stan också! Väldigt söt och blommig. Men som vanligt då man tänkt spendera pengar så hittar man ingenting att spendera det på. Men ett par skor och en klänning får jag vara nöjd med så länge :) Medans vi cyklade så sjön jag på "Vi cyklar runt i världen, vi spelar på gator och torg" Har ni hört den? :P Bilderna blev knas kvalle nu men eftersom photoshop är stört på den här datorn så fick jag förminska och spara om dom i paint och då blir det GRYMT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0