Dags att hänga upp drömfångaren



Jag har drömt mardrömmar sen vi fick lägenheten, alltså sen vi fick reda på att vi skulle få den. Jag skulle tagit dom på allvar. Jag har drömt om vargar, att joel gör slut, folk dör,( fast det sägs ju vara bra), mördare. Det är inte coolt. Varg betyder svek, jag drömde om dom innan, jag skulle lyssnat. Jag skulle förstått. Det känns som att jag får skylla mig själv, det är mitt fel, jag borde vetat bättre. Men inte visste väl jag att det fanns lägenheter i så dåligt skick i sverige, det visste jag tametusan inte. Inte någon som är till för att hyras ut.

Kommentarer
Postat av: Jenniiie

hur blir de nudå? kunde ni häva kontraktet? sjukt tråkigt att dem lurar på er en så dålig lägenhet ;(

2011-08-02 @ 21:22:55
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0