Jag vill ha dessa gummistövlar

Ååh vad jag vill ha dessa gummistövlar, men jag vet inte om jag törs beställa dem. Jag tycker att storlekar på gummistövlar är en djungel och att man aldrig vet om dom ska passa. Dom har iaf det finaste mönstret på insidan och är i en bra neutral färg. Dock har jag alltid lite drömt om att ha den perfekta röda regnoutfiten eller lite mer åt saltkråkan hållet. Men det verkar ju vara omöjligt. Galon är underskattat nu för tiden! Dessa stövlar är från H&M i alla fall, är det någon som har provat dessa? Hur är storleken? Har jag tur så finns de i butik, men saker jag vill ha verkar aldrig finnas i butiken i stan. suck.



Kommentarer
Postat av: Rebecca Gidlöf

Svar: Det heter Mary Monroe Script! :) Hoppas du hittar det någonstans :) Kram!

2011-08-05 @ 17:02:43
URL: http://rebeccagidlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0