Sjuk och uttråkad är vad jag är

Såg att statistiken skjutit upp och blivit dubbel helt plötsligt? Nåt speciellt? Inte för att dubbelt är så särsklit mycket men ändå ;) Är sjuker och uttråkad. Tittar på vänner hela dagarna för att jag inte orkar göra nånting och då jag gör nånting så blir jag alldeles varm och snurrig. Men det är påväg bort så det är i alla fall skönt. Söta fina Jennie var hit och bjöd mig på lite mat, det var hur gölligt som helst! Ville att jag skulle följa med och bowla också men det hade inte gått tyvärr. Näe, nu ska jag nog göra lite juiceifil och titta på ännu mera vänner :)   (Vicke står för ögongodiset, SE så fin body han har)


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

Pussipuss! :)

2011-08-30 @ 23:06:54
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0