This is killing me

Sugar sugar sugar! I LOVE SUGAR! Fan för socker. Jag verkligen kämpar med att inte äta efter middagen. Jag vill bara smälla i mig choklad, pepparkakor, lussebullar, glögg, brie ost och såklart froooozen cheesecake.MEN JAG FÅR INTE, jag får verkligen inte. Jag förtjänar det inte. På Torsdag ska jag på julbord. DET ska jag förtjäna. Tränade hela kroppen med styrka igår och körde kondition idag. Helgens skit ska bort så fort som möjligt. Blir nog inte mycke smak på pepparkaksdegen i helgen inte.  Nu ska jag ta några syfilis! (som jag kallar physalis)


Kommentarer
Postat av: Jenniiie

ha ha ha! jag kallar också dem för syfilis! alla rynkar på näsan när jag säger att jag ska äta de ;) hihi

2011-12-09 @ 19:31:28
URL: http://jenniieelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0