Blir less och ledsen på det här

Har fram och tillbaka varit utan smak och luktsinne sen Joel åkte till Thailand...DET VAR SJUNDE DECEMBER! Har aldrig fått tillbaka smaken riktigt, bara lite doft. Men nu är det helt borta igen. Jag blir så jävla less och ledsen, jag vet liksom inte riktigt vad jag ska göra. Har googlat (Som jag egentligen förbjudit mig att göra), att det kan bero på zinkbrist är det enda jag kan få fram. Såg också en som varut utan smak och luktsinne i ett år innan de fått tillbaka det. Så vill jag ju inte ha det. Hälsocentralen vill jag inte till heller, sist jag var där tittade de i en bok och försökte lista ut vad det är för fel på mig, det kan jag ju göra själv. Men snart finns det väl inget annat alternativ! Ska köpa vitaminer imorgon hade jag tänkt och se om det är något sådant som behövs.

Kommentarer
Postat av: paulina hilding

vilken härlig header tjejen :)

2011-02-14 @ 22:16:28
URL: http://paulinas.bubbleroom.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad jobbigt. Hoppas det löser sig.

2011-02-15 @ 08:32:19
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: bärra

ät mer järn

2011-02-16 @ 14:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0