Har drömt massor av tokigheter inatt

Vaknade och var jätteledsen, tvingade Joel att hålla om mig fast han sov och grät en liten skvätt. Jag blir så himla påverkad av vad jag drömmer så det är ju inte sant. Jag vet inte hur många gånger jag tokgråtit då jag vaknat, en gång har jag till och med drömt att jag spottade ut tandblekning, tror ni inte att jag gjorde det på riktigt då? Jo..

Jag har blivit jagad, simmat i en flod med döskallar och förlorat min mor inatt! Det sjukaste är att enligt drömtydning så betyder det att jag är stressad, ska få tur och så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.

Helt galet, det måste ju betyda att jag är jävligt nervös, men att det kommer gå sjukt bra idag? ;) Jag tolkar det som det iaf. Strax ska jag gå till arbetsförmedlingen och skriva ut cv och sen ska jag gå dit jag blivit tipsad att de behöver folk :) Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: SauronSara

Hahaha, VA!? i mina drömmar dör folk hela tiden, mina bröder brukar turas om att dö. Fy huuuunn!



Bara att vänta in lyckan då:)

2011-02-11 @ 18:55:08
URL: http://sauronsara.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: haha, vet faktiskt inte heller om jag ska fuska eller inte:D får se om jag kan hålla mig.

2011-02-11 @ 22:16:33
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Fröken Räv

Fy för mardrömmar! Det känns ändå himla lugnande det där med att döden ska betyda något bra egentligen, för jag drömde rätt ofta förut att sambon dog.. Fast alltid på sjuka sätt, en gång var han en bok (?!) vars hjärta slutade slå i mina händer. FYFAN. Hatar att drömma mardrömmar. :c

2011-02-11 @ 23:59:52
URL: http://www.frokenrav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0