It takes a fool to remain sane

Yeah, Sara har lämnat in mitt nummer till dagiset där hon jobbar! Så vi hoppas på att dom hör av sig :) Sugen som fan på att bli stor nu, men är samtidigt rädd. Då man varit borta från verkligheten så länge som jag har så blir man osäker på om man ens klarar av den haha! Men det är såklart jag ska fixa! Måste bara åka till Pilgrimstad och träna på att byta blöjor på viktor så ska det nog gå galant ;) Jag kan ju inte komma dit och skämma ut mig! (Om jag nu får det) Vore kul att få komma ut i arbetslivet iaf :) Tycker inte det gills riktigt det lilla jobb som jag jobbat i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Syster

Viktor bajsar just nu 10ggr/dag så det är bara att komma och öva det ;)

2011-02-23 @ 05:59:52
Postat av: Sara

Bebisblöjor ä lyx! Byta på 4-åringar...not so much! Tänkte tota ihop ett mail till dig sen med telefonnr och mailadresser:) skulle nog uppskattas om du lämnade in ditt CV till odensala förskolor, då har du en ÄNNU större chans att vicka på en massa dagisar och fixa ihop en heltidstjänst:) kram kram

2011-02-23 @ 18:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0