Tio saker jag vill göra innan jag dör

Roligt att veta vad andra helst vill göra här i livet, så gör en lista ni med så jag får kika :)

  1. Rida på en elefant
  2. Åka dubbeldäckarbuss utan tak med en guide
  3. Måla en tavla som jag sätter upp i mitt hem
  4. Åka upp i Eiffeltornet
  5. Resa till egypten och titta på pyramiderna och sfinxen
  6. Klappa en tiger
  7. Lära mig spela ett instrument
  8. Gå på Disneyland
  9. Bo på ett 5 stjärnigt lyxhotell och unna mig en underbar helg
  10. Sova under bar himmel med nån jag tycker om


Kommentarer
Postat av: Alexandra

söt bild :)

2011-02-04 @ 19:52:02
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: frallan

har gjort 5 av dom 10 sakerna ;D

2011-02-05 @ 10:20:08
Postat av: Fanny

Vilken söt bild på dig! :)



ja men verkligen, skit nice med något som inte alla har! :) så sugen på att lägga mig under nålen men pengarna finns inte riktigt till det än! :P

2011-02-05 @ 11:03:34
URL: http://fannyizabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0